tirsdag den 23. juni 2009

Nesting

Som I ved, er noget af det første babyer lægger mærke til, om man har afkalket bruseren eller fået malet den hylde, der har stået urørt i to år.

Derfor står den i disse to dage på Svigermor med malerrulle, flødeboller til mig imens, og en hulens masse bøger, der ligger ud over det hele. 

Vejret er helt helt fantastisk, og vi får så fine hvide reoler. Feng Shui ville falde på røven over det syn, og måske er der virkelig go pengekarma i hvide reoler, hvem ved?

Udover det, så er det også blevet til en måling af den lille flæskesteg i maven og han skulle gerne have en kampvægt på ca. 1400 g. Det kan man da godt lige tage en flødebolle mere på. Sådan for fejringens skyld.

Og som om det ikke var nok med de gode nyheder, så har hende svigermor med malerrullen lovet at passe Kasper i aften og holde Skt. Hans på altanen, mens jeg kan tage min mand i hånden og se på noget ild på Islands Brygge.

5 kommentarer:

  1. Dejlig mand MED skøn, hjælpsom og betænksom mor... ikke dårligt, ikke dårligt :-)

    SvarSlet
  2. Nej det er en gave. Og tænk, da vi kom hjem i går, havde hun lige vasket gulvene i hele lejligheden, fordi de trængte og fordi det da var synd for sådan noget fint træ, at man slet ikke kunne se det ordentligt! Jeg hører lige om hun kan klones?

    SvarSlet
  3. ja tak, det ville være dejligt!

    SvarSlet
  4. Ej, må jeg osse låne din mor? Trænger gevaldigt til udskiftning af den model, jeg har!

    I øvrigt er det også en ting, jeg genkender, det der med, hvad babyer lægger mærke til. Helt utroligt! Vi var fx nødt til at lave helt nyt køkken, hvilket indebar ombygning og renovering. Belastende. Men ok, det er da meget pænt, nu det næsten er færdigt. Vi nåede det ikke helt, inden han kom, og jeg er bange for, om vi kommer til at hør for det senere...

    SvarSlet
  5. ja, de ser ALT gennem navlen, og kører diskrete små fingre henover vindueskarmen for at finde støv...

    SvarSlet