søndag den 7. juni 2009

Weekend i fest og farver

Fredag middag ankom Thures niece med flyveren fra Ålborg. Helt alene og for første gang på så lang en rejse - helt selv. Hvor cool er det lige? Jeg selv, tør knap nok tænke på en tur til Billund med fly, før jeg får nærdødsoplevelser og tanker om at Kasper skal leve videre uden mig. Hvad sker der lige for de gener man får, når man får børn?

Nå. Karoline ankom med lommerne fulde af smil, kram til Kasper og gaver, som hun selv havde lavet på fritten. Og der er bare et eller andet med hjemmelavede gaver. De holder. Og når man bliver voksen gør man det alt for sjældent.


Se her hvad vi fik. Billede til Thure - bemærk Nike logo, øreringe og maleri til mig, bil og tushholder med drage til Kasper og en fælles skål til nøgler eller dimser. Hvor fantastisk er det lige...

Lørdag bød på 5 timers shopping i alle de butikker i Kbh som jeg aldrig kommer i.


Vi forelskede os i hver et par sandaler.

Bagefter stod den på Tivoli med turpas und alles til Thure og Karoline. Kasper og mig blev på jorden, da vi har lidt af en forsigtig-frans hvad Tivoli angår. Han vil helst sidde på min arm og spise popcorn og vil helst gerne snart hjem igen. Moar! Så selvom vi hver gang tror, at det bliver bare skide skægt, så ender vi med at smutte efter ganske kort tid.
Næ du, ned på Nørreport og kigge på tog, store som små og så ellers i metro ud på lorteøen igen, dét er vand på Kaspers mølle.

I dag var vi på legepladsen, hvor Kasper kastede sig ud i diverse stunts. Adventure far og den modige niece arrangerede på ganske kort tid, at Kasper skulle op ad klatrevæggen inden jeg kunne nå at sige: "aaaaarrrh kan han nu....." "Jamen Mette, han er jo en dreng", sagde Karoline inden hun hev ham op det sidste stykke i hans små arme og firede ham ned til farmand af en brandmandsstang. Nuvel. Der var da også kun 3 meter ned. Tag en tudekiks.


Kasper var ellevild, så jeg kunne jo ikke gøre andet end at klappe i mine nervøse morhænder og belønne ham med en trafik-is.


Hold kæwer en god weekend og hold da kæwer hvor er jeg træt.


ps. overvejer om ikke denne brille ville gøre det lidt sjovere at føde og især gå godt til en fesen hospitalsskjorte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar