fredag den 3. juli 2009

Dyt, båt, blå Polo - god karma.


Vi har lånt en bil i tre uger og det holder 100! Det er frihed så det basker.

Kasper er bilfreak, (hvilken er en underdrivelse), så han tog en sejrsrunde i vuggeren, da jeg stod og dinglede med en bilnøgle ved dagens afhentning. Alle goggerne fik et knus og så var han ellers i bar røv over alle bjerge til parkeringspladsen, hvor han nærmest sad som den blideste engel inden jeg åbnede døren. Utroligt hvad han går med til, bare det inkluderer en bil.

På vej ud for at hente Thure sagde han ting som: "Hej søde søde mor", og "se de flotte træer, de er SÅ dejlige". Det varme og trætte eftermiddags barn, var som retoucheret til en meget meget sød og medgørlig udgave af sig selv.

Vi ræsede til Rungsted og sprang i vandet alle tre og det var som om, at den gode bil karma fortsatte. Selvom jeg var iført min gravid-H2O-badedragt og lignede en hjørnesofa blandt pæne og slanke mødre i Missoni bikinier var jeg på toppen. På TOPPEN blev der sagt! Og Kasper hvinede af fryd.

Vi købte inder take-away på vej hjem, lige ved siden af en park med den mest fantastiske legeplads. Igen. God karma. Kasper kunne lege og spise, mens vi kunne nyde maden uden at få det ene ben galt i halsen i en rutchebane.

Som om det ikke var nok, var der grønt lys hele vejen hjem til lorteøen.

Måske skulle vi bare købe en bil?

1 kommentar:

  1. Og på anden side, bilen bliver også bare hverdag. Mine børn synes det mest eksotiske vi kan foretage os er at køre i bus eller tog også selvom det inkluderer en knotten mor, som HADER at køre med offentlige transport.
    Tillykke i øvrigt med gaven det er at ramme plet med børn. Når det hele bare spiller og virkeligheden passer til det billede af idyllen vi har i vores hoved :-)

    SvarSlet