søndag den 6. december 2009

TIDSLOMME

Så for satan. Jeppe sover for første gang nogensinde i sin barnevogn udenfor. Hr.-jeg-sover-ikke-om-dagen har simpelthen ligget og knurret i tre timer. Jeg har tjekket ham hver 10. minut, for det her fatter jeg ikke. Men hold op, hvor kan man så iøvrigt nå meget. At blogge fx. En ting, som jeg er håbløst bagud med. Jeg er nærmest ved at eksplodere af indlæg. De står ud af ørene på mig, men jeg har den sidste uge ikke haft for 5 flade minutter til mig selv før efter kl. 21.00, hvor min hjerne lå i vasketøjskurven. Klar til en kogevask.

Hvor skal jeg starte?

Ja jeg kunne starte med at sætte et punktum, for Jeppe hørte at jeg satte mig til tasterne, og nu er han vågen.

So fucking typisk.

To-barns-liv: farvel tid. Det var hyggeligt at kende dig.

Til gengæld kan du inden længe se mig i paillet og sort filthat i Alt For Damerne. Nåja, hvor en cliffhanger, hvar' .....




1 kommentar:

  1. Sort filt hat? Ja, det må vi da ikke gå glip af :-D

    SvarSlet