tirsdag den 8. december 2009

The winner is


Ja, undskyld forsinkelsen af denne give away, men havde lige et lægebesøg, der skulle overståes, og en likør, der skulle drikkes - det drikker jo ikke sig selv.

Men nu vi er ved drikkevarene, så er det rigtige svar: JA. Jeg ELSKER snaps. Og helst en rød Ålborg. Og den må gerne være varm. Der er simpelthen gået en logebror tabt i mig.

Men en vinder skulle vi finde, og Kasper satte elefanten på vinderen. Man skal lige holde øjet lige i munden for at kunne se det, men det er altså er Lotte B., som er vinder af bogen.

Tillykke Lotte B. send mig din adresse på annamette.fuhrmann@gmail.com.

p.s. JSB, jeg mangler din adresse, sender du den lige?

3 kommentarer:

  1. Yes, yes!!! Tak Kasper - får sq helt hang til at sende både julegave og fødselsdagsgave til den dejlige dreng!!!
    Og jeg vidste at du var typen til snaps...men lun??!!

    SvarSlet
  2. SÅ tæt på, og så alligevel :-) Tillykke til Lotte. Jeg vidste, at du var en snapsedrikker! Glædelig jul til dig og dine.

    SvarSlet
  3. Er glad for jeg havde ret, men er nu ogsp lidt imponeret over det. Lun snaps.... ja, jeg drikker den også engang i mellem, men det er nu ikke fordi jeg er vild med den;-)

    SvarSlet