torsdag den 4. marts 2010

Miss Whoopass - nu med cement

Jeg siger jer bare. Det der løb. For nu helvede det er hårdt. Altså hvorFOR spiste jeg alle de hindbærsnitter under min graviditet?

Jeg løber jo med et fedemands kostume der vejer 15 kg. og skal prøve at se nogenlunde fresh ud, lige der i myldretrafikken kl. 17.00.

Det holder simpelthen ikke at være så fed. Jeg overvejer at kaste mig over en hurtigkur med noget pulver, ligesom i 80'erne, hvor Cambridge Kuren var på sit højeste. Jeg prøvede den. Den virkede, men jeg lignede et lig, fik hjertebanken og knald i låget. Husker hvordan jeg ringede til min veninde og spurgte om hun troede jeg ville tage på hvis jeg spiste en appelsin. Der forblev stille i røret. Og således sluttede mit møde med pulversuppe.

Men jeg har simpelthen tænkt mig at blive den hotteste whoopass mother hele Amager Strand nogensinde har set, så jeg må vel blive ved. Indtil min røv i det mindste kun ligner børnenes ballongynger.

10 kommentarer:

  1. Du er så sej - You can do it!

    SvarSlet
  2. Bliver nød til at spørge om du har droppet hvidt brød, pasta og kartofler? Jeg tabte ret hurtigt 5-7 graviditets/barselskilo på den konto - og det virker ret nemt. Bare et tip...
    Fortsat go' tur!!! - er du vild det må ha' været koldt i dag. Har du ørevarmere på??

    SvarSlet
  3. Hej Lotte, ja jeg har droppet det, men fungerer desværre sådan at det aldrig har givet mig det store vægttab, fordi jeg ikke spiser ret meget af det i forvejen. Jeg skal knokle en hel del. Nårh ja helt Maude er man ;-)

    SvarSlet
  4. Hvis I som børnefamilie har tænkt over at få jer en hund (altså en rigtig levende én) så er det altså nu I skal gøre alvor af det. Udover at det bliver din bedste ven så skal sådan en rigtig levende én luftes - ofte. Og gåture rocks hele året og de fleste af os bliver ret vilde med det og så er de ture pludselig den usynlige motion, som rykker på vægtskålen sammen med løbeturen, grøntsagerne og seks om dagen (hei skulle tro jeg var ernæringsterapeut - måske det er det jeg skal jobbe med). God weekend, Kh Karin

    SvarSlet
  5. Smukke har du overvejet pussymoms - øhh nårh nej jeg mener pushy moms. Som i hardcore barnevogns trilning med mere i hold på stranden. Very nice.

    SvarSlet
  6. Du er fandeme sej. Det vil jeg også både at kunne løbe og blive en whoopass mother.

    SvarSlet
  7. Du er for sej, AM. Et tip fra mine glade maratondage, der ligger så langt tilbage, at det næsten er løgn: jeg tabte 10 kilo ved at spise. Hele tiden. Der gik aldrig over to timer og jeg havde en blomkålsbuket hængende i mundvigen konstant. Det ser åndssvagt ud, men det virker. Din kommentar omkring Cambridge bragte søde minder tilbage om min veninde i Paris, der var på Letigen (!). Lægeordinerede slankepiller, der gjode hende som en flue i en flaske. Til sidst sagde jeg, at hun skulle stikke mig glasset. Det var som speed, uden jeg naturligvis ved, hvad det er. Og vi var gak sammen en uge. Men husker ikke kiloeffekten på dem og anbefaler ikke. Men tak for rejsen tilbage. A

    SvarSlet
  8. @ Karin: en hund oh my god er det det der skal til fo at blive tynd? Men ser din pointe, det skulle i så fald være n utrolig lille en.

    @ Pussymoms lyder unægteligt sjovere end pushymoms, eller det er som ser det, hehe. Kender det godt, og har overvejet når ikke barnet har lungebetændelse. Den sarte.

    @ Fredrikke: Kom med, så vi kan være sygt lækre til sommer.

    @ Anja: Marathon, hold nu kæft mand!! Det er i så fald DIG der er den seje. Og Letigen, don't get me started, jeg vil bare sige, at jeg det prøvede jeg også i 1 1/2 dag.

    SvarSlet
  9. Elsker dine blogs!!! Rigtig god arbejdslyst, jeg sender good vibes fra Roskilde. Sig til hvis vi skal finde en dag at træne sammen, eller lignende, det virker helt fantastisk på de dage man BARE ikke gider :)

    SvarSlet
  10. Hej Karina. Jo tak vil da meget gerne træne, især fordi vi er helt lige i formen, du laver en Ironman, og jeg løber lige efter bussen. Hehe.

    SvarSlet