tirsdag den 2. marts 2010

Spot on

Hjemmebrygget likør, det burde være hverdagskost.


Dette er et billede af nabo-kaffe. En uddød begivenhed, som jeg synes trænger til genoplivning. Det kræver selvfølgelig at man har kaffe (som om) og en nabo man gider at drikke den med.

Det har jeg. Og det holder 1000 %. Lige at kunne stikke fødderne i et par klip-klappere, tage ungen under armen og så til kaffe. Sladre-sladre-sludre og så hjem.

Men udover at være min nabo, så er Laura også en sand mester udi trendspotting. Og skal jeg endelig skrue op for pralebarometeret, så har Laura danmarks fedeste og eneste blog af sin slags. En blog fuld af eyecandy, hvis du som mig ikke har tid til at bladre mange magasiner igennem og ligesom vide at der findes eh helt nyt lækkert tæppe du liiiiiige måtte eje. Eller at der findes en skøn udstilling i New York, eller at der er findes et lagersalg, som du MÅ til, eller en dims, som gør hele forskellen i dit soveværelse, eller..... jeg kunne blive ved.

Jeg siger det bare: Laura er i dén grad levetingsdygtig i lækre sager fra alle hylder på sin blog.

Tjek det ud på the sweet spot

3 kommentarer:

  1. Tja, hun har en William Skotte Olsen hængende, så herfra er hun mere end godkendt! Her gør vi også meget i nabokaffe-drikkeri, og du har ret - det er en disciplin, som er mere end guld værd :-)

    SvarSlet
  2. Og du blev så klog på 'smukke juleborde' under kaffedrikningen. Hø hø.

    SvarSlet
  3. @ Maria: William Skotte Olsen er ikke det eneste lækre i Lauras hus skulle jeg hilse og sige.

    @ Ida: siden viser Uffe Buchards julebord, hvilket gjorde mig stum. Især fordi han pynter med mink og læder. To ting jeg ikke ser i sammenhæng med børn og juleborde. Eller i det hele taget.

    SvarSlet