lørdag den 17. april 2010

Kl. Kvart i single

Jeg har været ude. Som i de gamle dage. Været på en af de barer, hvor jeg sidst var, da jeg var 30 og single.

Det var altså meget sært at være der igen.

Også sært at gå igennem byen hen mod metroen, og se hvordan de unge ser ud. Jeg husker mig selv som var det i går.

Jeg savner det ikke. For jeg elsker det jeg har. Men det var alligevel godt nok way way way back memory lane. Så meget at jeg var nød til at frekventere Mc D. inden jeg tog hjem.

En Bic Mac menu senere forstår jeg ikke hvad det var jeg havde så travlt med.

3 kommentarer:

  1. Tillykke! Jeg er så stolt af mig selv, når jeg gennemfører den slags uden at gå helt ned inden midnat. Og så med McD på. Jeg er imponeret. Respekt!

    SvarSlet
  2. Måtte også lige en tur forbi pølsevognen på Nørreport. Venetede 36 minutter på mit tog. Faldt i søvn inden Valby, og vågnede mirakuløst lige inden dørene smækkede i A-town. Heavy hovedpine i dag. Blev sgu lidt fuld. Savner bestemt heller ikke gå-i-byen-livet.
    Men superhyggelig aften og skønt at se dig og tøserne igen.

    SvarSlet
  3. lol med din sidste sætning...har det på den samme måde!

    SvarSlet