onsdag den 19. maj 2010

En engel kom forbi


Jeg synes mildt sagt ikke det er verdens nemmeste at være nogens mor og nogens kone for tiden.

Det er lidt af det hele. Barselshjerne. To-børns-liv. Planlægning af det liv, der starter, når Jeppe får pasning. For lidt søvn. For mange sociale ting, som jeg ikke når.

Men. Når så nogen helt spontant har været ude med to bæreposer fuld af lækker-lækker mad, som ikke skal tilberedes = mere tid til mig = mere til tid med mine unger = flere kram til min mand, så er føler jeg mig som verdens heldigste. I verden.

4 kommentarer:

  1. Hvor fint, bliver sgu så rørt når andre mennesker gør sådan noget. Og hvor har du også fortjent det:) Håber det kan hjælpe lidt på humøret. Aftensmad kan være den ondeste dræber i et familie-liv.

    SvarSlet
  2. Enig! De bedste barselsgaver, vi har fået begge gange, har været færdiglavet fryse-mad, som vi bare skulle hive op af fryseren. Det er SÅ stor en hjælp (og så s... hul i mærketøj eller endnu en Lamaze-ting)!

    SvarSlet
  3. Det var da en dejlig overraskelse, som lige gav det ekstra overskud du trængte :)

    SvarSlet
  4. Ikke nok med at det er verdens bedste ide, så er det også unghanebryst i rødvin!
    Hvor fint!
    Skønne mennesker du har omkring dig.
    God rolig weekend!
    KH Cristine

    SvarSlet