søndag den 9. maj 2010

KlubMOR


Udover at have et ualmindeligt lækkert hår, så har Fie også stablet et ualmindeligt lækkert koncept på benene. Nemlig KlubMOR. Det er for sådan nogle som mig. Og dig. Som engang imellem godt kunne have brug for at slå op i 68.000 Vidunderlige Uger for at se om der er en tordensky eller en sol i vente i den lille søde 3-åriges trodsige liv.

For ærlig talt. Nogle gange føles det sgu som om vi er inde i en periode med hele Eyjafjallajökul hængende over Amager og vi har fået så meget aske i øjnene, at vi ikke helt kan se at trække grænsen. Og jeg har endda arbejdet en hel del med børn og unge. I et tidligere liv. Hardcore ADHD-typer, flygtninge børn og så børn på en fritter. Så da jeg var gravid med Kasper havde jeg ikke den fjerneste idé om, at jeg kunne vakle i nogensomhelst opdragelsesmæssig sammenhæng. Kort sagt, jeg havde styr på lortet. Men ærlig talt. Engang imellem virker det mere som om jeg har lort på styret.

All over går det fint, men helt ærligt, jeg kunne godt bruge at sidde overfor en, som jeg i den grad kunne lange ud efter med mine 20 spørgsmål til proffesoren. Og det kan jeg med Fie.

Hvis du vil med, så er der stadig ledig plads. Klik-klik.

Og ps. jeg har selvfølgelig tænkt mig at fortælle om alle mine dumheder, så stay tuned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar