tirsdag den 18. maj 2010

Surmulen

Det holder ikke det her. Jeg er stadig sur. Så sur som jeg ikke har været længe. Og så sur at jeg er sur på alt. Også på bloggen, som hver dag står der og siger: skriv på mig, skriv nu, skriv nu, skriv nu.

Der er intet jeg hellere vil. JEG BLIVER BARE HELE TIDEN AAAAAAAAFBRUUUUUDT!!!!!! Udråbstegn.

Jeppe er ved muligvis ved at få nogle tænder, og han kan næsten kravle, så jeg har en lille hidsigbombe af en type siddende om benet hele.fucking.dagen. Hver eneste gang jeg har nærmet mig tasterne de sidste FEM dage, enten vågner han eller råber.

Men jeg har en plan. Den her barsel skal fandme ikke få mig ned med nakken, så med dette overfladiske nummer, med tegneserie-duller, lidt strand, og lidt diskokugler, så tager jeg nu et bad. Og skyller surmulen af. Og l o v e r at det ikke kommer til at gå ud over nogle i Metroen eller i HT-bussen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar