tirsdag den 1. juni 2010

Ps.

Når man har løbet 2 x 45 km, så har man lidt ondt i stængerne, og derfor tog jeg Thure med ud på en lille køretur i går aftes.

Vi skulle lige tanke først, oppe på vores spritnye tankstation. Og dét rygte havde spredt sig i kendiskredsen. For mens Thure sad i bilen iført mine player solbriller og stort ego, og fortalte malende om turens hårde strabadser, på mandemåden, hvor han var ved at vokse ud af sine jeans, ja så kommer ham her kørende. OG parkerer lige ved siden af Lille Røde Peugeot.

.
Stig og mig fik os så lige en lille paralleltanker, mens Hr. Verdens Stærkeste Mand sad i sin lille røde bil.

Og det var alligevel lidt sjovt at se min Mammutmand bag brillen, da Hr. Rockstar stikker pumpen ind i sin motherfucker af en lækker gammel Porche, og med sit overlegne blik i de lyse jeans, læderjakken på den rigtige måde, Guccibæltet og surferhåret står og kigger lidt på os. Som om vi ikke eksisterer naturligvis.

Der blev bare lidt stille i bilen bagefter, da vi triller videre ud af Amager Landevej.

Jeg forsikrede naturligvis om at ingen jo både kan spille bas og løbe på bakker og at jeg selvFØLGElig helst vil have ham, der kan redde mig fra farlige dyr end ham, der spiller harpe, mens jeg er ved at blive flået af et fortidsuhyre.

2 kommentarer:

  1. ehmmm - du er vel fuldstændig klar over at der er omvendt propertional sammenhæng mellem størrelsen på mænds mamutter og deres biler. Så der må man jo virkelig sige at du har en ægte-mand!:-)

    SvarSlet
  2. Hi Hi så også ham Stig på Louisiana i søndags :-)

    SvarSlet