lørdag den 25. september 2010

Frihedspanik

Jeg har fået fri i weekenden. Thure har taget drengene med på en familietur. Og mig. Jeg er alene hjemme.

Jeg skal have forberedt mit foredrag på onsdag, og jeg skal have skrevet nogle andre vigtige ting færdige, så der skal arbejdes. En hel del.

Alligevel går jeg rundt om mig selv. Jeg har ikke været alene hjemme i over et år. Måske mere. Og jeg kan ikke finde ud af det. Altså hvad skal jeg med al den tid. Jeg skal jo have pauser for skriveriet. Og hvad skal jeg der? Løbe? Cykle? Drikke the? Kaffe? Spise chokolade? Lytte til musik? Og skal jeg i biografen i aften til den SENE forestilling?

Hvad lavede jeg før jeg fik børn?

1 kommentar:

  1. Før du fik børn, strakte du arbejdet laaangt ud a la tyggegummi og forlængede det yderligere med overspringshandlinger. Og du sad nogle gange i sofaen og stenede fjernsyn. Og du... dalrede rundt. Tullede. Tog længere bade og spiste langsommere. I det store hele ikke voldsomt mange flere aktiviteter, end dem du har på programmet nu. Bare længere tid pr. aktivitet. Sådan var det i hvert fald for mig.

    SvarSlet