torsdag den 31. marts 2011

Moussa Koussa

Jamen jeg var nød til at skrive det fordi det er sjoveste navn jeg har hørt om og fordi jeg her til morgen blev 15 år gammel, hver gang jeg så eller hørte et nyhedsindslag.

'Moussa Koussa'....GODT det ikke er mig, som sidder foran en mikrofon i et radiostudie og skal lave et interview om Musse Kussen. Det var aldrig gået godt.

HAAAAAAAAAAA AAARRH HAAAAAAAAAAAAAAAA HAHAHAHAHAHHA.

Og må jeg opfordre til at være platte i dag. Find din platteste vits frem og ring til din ven og indtal den 100 gange på telefonsvaren eller be din kollega om at hive dig i fingeren, mens du fiser.

Jo, kom nu.

15 kommentarer:

  1. Haha MusseKusse! *lårklask* God idé at være plat. Prøv at kigge godt på dette logo og tænk over, hvad de lastbiler egentlig kører rundt med: http://www.liller-trans.dk
    Restprodukter fra kønsskifteoperationer?

    SvarSlet
  2. Manner der er ikke meget kone over dit nye billede... kan slet ikke holde op med at sidde her og stirre på dig ;-)
    KH Line

    SvarSlet
  3. Der er ikke noget som god gammeldags plathed. Jeg så en kæmpe diller her den anden dag. En lastbil, hvor der stod med kæmpe bogstaver. Diller. Jeg ville ønske jeg havde taget et billede. Men jeg beholdt oplevelsen for mig selv.

    SvarSlet
  4. Det er lidt ligesom i Austin Powers med hende der hedder Alotta Fagina. Totalt cool navn.

    SvarSlet
  5. Eller som en eller anden sportskanal, der viser programmet 'alt om løb'! De har sådan en fin lille campingvogn med rundt med påskriften 'Danmarks Sportskanal' - og det passer så lige med, at døren på campingvognen bærer bogstaverne anal... Muhaha!

    SvarSlet
  6. Eller hvad med Fez Fez (eller staves det Fis Fis)- Lederen af indvandrerbanden Black Ghost i Odense

    SvarSlet
  7. Jeg har netop været nødt til at slukke for DR-update, som kørte i baggrunden mens jeg ornede (jysk for "rydde op") køkken...kan de slet ikke høre hvad det er de siger!!!

    SvarSlet
  8. Jeg bor på Østerbro og smiler engang imellem for mig selv når jeg går forbi Moshi Moshi. Jeg ved godt de sikkert har taget det for det japansk "hallo" når de tager telefonen derover - men mushi (og udtales på samme måde som moshi) er tysk slang for...ja...fisse.

    @Kristine: er du sikker på at det ikke er en af de der Liller Transport, som der kører en del af. Hvor "L" er skrevet med bobbel i - så det ligner et "d"...Nåh...jeg smiler også når jeg ser Diller/Liller Transport.

    SvarSlet
  9. Nærmest lige siden jeg lærte at tale har jeg kaldt min kusine for Musse Kusse. Jeg kan i dag ikke lade være med at tænke på hvad folk ikke har tænkt når 4-årige børn stod og skreg KUUUUUSSEEEE! efter hinanden i butikker og sådan noget... Hmm...
    Men Dillertrans ser jeg stort set hver morgen på vej i skole og jeg støder også tit på kloakservice-bilen med det fine logo: "De sidder og prutter - vi kommer og sutter!"
    Ai låv it! :D

    SvarSlet
  10. Hold da op.. mums du er smuk Annamette.. fedt nyt billede...

    SvarSlet
  11. Åh hvor er jeg lykkelig for, at du også har moret dig over det! Troede jeg var den eneste over 30, der skrald griner hver gang en seriøs reporter omtaler musaka!

    SvarSlet
  12. Hahaha jeg er saa glad for at jeg ikke er den eneste platte, for har ogsaa klukket.

    Her i Schweiz kan man forresten koebe en elektisk tandboerste paa apoteket, som hedder ¨Waterpik¨ - jeg tror de synes jeg er lidt underlig naar jeg staar der med min recept og fniser!

    /Lise
    http://detskalsmageafnoget.blogspot.com

    SvarSlet
  13. Se selv: Platte og tossede.
    Og jeg siger afslappede og mindre selvhøjtidelige.

    Glædelig lørdag.
    Kirsten

    SvarSlet
  14. Jeg synes også det var et rigtig sjovt navn. Tænkte at det nok skulle nævnes i God nat Danmark med A. Breinholdt - han fik meget spas ud af navnet Fis fis (vist en forbryder). ;0)

    SvarSlet