tirsdag den 19. april 2011

En plads tilbage

I konkurrencen om årets mest nederen give-away er der sjovt nok kommet et afbud ovre hos Maren. Fra den ene vinder, som siger hun har fået en anden billet (mmmm.....det har hun helt sikkert), så nu er der en plads til dig. Hvis du vil.

Spæn over til Maren efter den.

Det bliver herresjovt. Og vi drikker alle smerter væk bagefter. Og med lidt held kan jeg skaffe nogle lækre mænd til at komme og massere vores ømme muskler. Eeehm, skal bare lige finde dem først. Men altså vi er ude i noget support-team her ik´. Godt. Og så kan de jo ligeså godt være lex at se på. Godt.

Jeg starter dødsruten 4. maj, og indtil videre går det skide godt med at forberede mig. Mine skinneben gør nemlig herreondt, og jeg er jo en af dem der rent faktisk godt KAN LI' at løbe, så jeg hader Thure, når han lige kigger op over computerkanten og siger ting som: 'så må du jo bare tage cyklen, eller dine rulleskøjter. Du kan jo også svømme.'

!!!!!!!

Åh jeg kan se, at han nyder at være gammelfar med træningserfaringen. Jaja, mit barn, du skal bare lige i gang. Agtigt.

Men han har ret. Det nytter ikke at sidde og tude ned i et skinneben. Jeg må videre. Hvor fanden er det heppekor?

På vægtfronten sker der det, at den lever sit eget liv. Jeg havde derfor et spring på hele 2 kg fra lørdag eftermiddag til søndag aften. Om jeg fatter det. Til gengæld strammer mine bukser ikke helt så meget, og til en middag i lørdags kunne jeg skrue mig ned i et par bukser der har levet et stille liv på bøjlestangen.

Dem kan jeg så ikke lukke her til morgen.

Farvel.

3 kommentarer:

  1. Åh man ved bare at man burde skrive en frisk og overbevisende eller klynkende og overgivende kommentar ovre hos Maren. Så man kunne vinde en løbetur med jer. Og dermed tvinge sig selv ud vægttab/selvpineri.

    Næste år måske :-)

    SvarSlet
  2. Ved godt det lyder som en dårlig joke, men du skulle prøve bukkehornsfrø mod din ømhed i skinnebenet. Det fåes i Matas til ca 18 kr -man hælder kogende vand på og laver en masse som minder om havregrød. Læg massen på det ømme område og sid med det så længe du kan holde ud. Det er betændelseshæmmende. Fåes også som kapsler i helse butikkerne.... Gi det en chance. Kh. Anette

    SvarSlet
  3. Åh, hvor jeg dog kender det!!!!! Satans til 2 kg. Den ene dag : "HAPPY HAPPY!!!!" Den anden dag : "hvad skete der lige de sidste 12 timer???? WTF?"

    SvarSlet