onsdag den 18. maj 2011

Running Up That Hill

Det er ikke tit, at vi går til store fester sammen. Mig og Thure. Faktisk stinker vores festkarma så meget, at de få gange der endelig har været gang i gaden med giga fester, så har jeg været gravid. Stor, tyk, kvalm og ikke-drikkende type, der ikke helt kan følge snakken med, når Thure bavler rundt i Gin Tonic nummer 8.000.

Men se nu! Dette dumpede ind af brevsprækken i dag.
'Neeeeeeeeiiiiii, bryllupsfest, åh what to wear what to wear, ikke hvidt, ikke slutty, men stadig sexet, eller?' Nå. Bladre-bladre.




'Se! Det er i Skotland. Med store traditioner. Og kilt. Og høj cigarføring. Bliver fuldstændigt Four Weddings and a funeral-ish med knækflip og verdens skønneste accent....åååh en fest. Og Thure i kilt? A-hahahahahahahaha, nej måske er han sexet i den og vi skal have taget billeder af os to i The Highlands og det bliver så romantisk.'




'Hvor ska vi bo, hvor skal vi bo? Wuiiiiiiiii, så skal vi sidde dagen efter med tømmermænd og spise scones og drikke the af engelsk porcelæn på et lille Lodge og jeg er ikke gravid og har kvalme og jeg er tynd og brun og ser godt ud i landlig engelsk stil med et skandinavisk touch. I like.'




'Hov, hvad fanden er det? A-k-v-i-t-e-t-e-r??????????????'




'12 km op af et bjerg....say whuuuuuuuuuut?'




'Hangover is not an option, WTF? W.T.F?'


10'øren faldt.

Det er selvfølgelig et: adventure-bryllup. Kunne have sagt mig selv. Og hvis jeg tror jeg slippe udenom, så se her hvad de så fint gør mig opmærksom på:


Lucky me. Hvis jeg ikke vil løbe op og ned af et bjerg med alle de andre, så kan jeg da HELdigvis leje en båd, og fiske og med lidt held fange Loch Ness.

Kunne have sagt mig selv. Vi har stadig herredårlig festkarma.

11 kommentarer:

  1. Der er ikke noget der skriger romantik som en brudgom der laver armbøjninger imens han bliver gift. Især ikke hvis han har kilt på.

    Men I tager da af sted alligevel? og så bliver du jo måske gravid, når man skal være aktiv? ;-)

    SvarSlet
  2. Fedt! Ja, jeg ville elske at være med:-)

    SvarSlet
  3. Kristine: Ja gu fanden, det bliver fedt, men gravid...no fucking way om jeg skal det igen. Ever!

    Bettina: Du kan komme med til glo bryllup.

    SvarSlet
  4. Der skal blogges fra den fest der. Vi vil se mænd i kilt.

    SvarSlet
  5. Honestly - det lyder som den fedeste fest aktivitet ever! Holder med de andre, der skal glo-blogges!

    SvarSlet
  6. Ja! Du må da klart blogge og snige dig til at tage en masse billeder op under kiltene!

    Men adventure-bryllup?! WTF! Skal bruden så rende rundt i sin hvide kjole og kravle på bjerge. Og hvad sker der for at hangovers ikke er en option?! Hangovers er ALTID en option!

    SvarSlet
  7. Jeg LOVER at liveblogge fra festen. Og klart at jeg skal tage billeder fra kilten. Thure har lige ansøgt om at han også må bære den og kender jeg ham ret, så går han the full Monty under. Det kan kun blive godt at få drukket ham stiv.

    SvarSlet
  8. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, åh for helvede da også!

    SvarSlet
  9. Jeg vidste du ville være med mig Maren. Kan vi ikke sende Allan med og så tage sammen til Bali i stedet?

    SvarSlet
  10. Adventure-bryllup, hvor man skal gå 12 km op ad et bjerg???????????????????????????????????????????????? Det lyder utroligt mærkeligt og jeg glæder mig MEGET til at høre mere!

    SvarSlet
  11. Åh store steppende Jesusmand. Det er jo... Jamen jeg har ikke ord for hvor stresset jeg ville blive over sådan en invitation. Lov mig, at du får tømmermænd. Og fanger Loch Ness uhyret.

    SvarSlet