onsdag den 15. juni 2011

Foredrag

Jeg er et teknisk fjumrehoved, eller også gider jeg bare ikke sætte mig ind i det. Men. Jeg kan i hvert fald ikke finde ud af at lægge en pdf. på bloggen, som er en lille reklame for vores foredrag.

Det kan Maren til gengæld, eller også er det Smukke Allan, som har været på spil. I hvert fald kan du her se 'plakaten', og noget om, hvad du gør, hvis vi skal komme forbi din by.

Der er mange, der har spurgt om, hvornår vi kommer til lige præcis deres by, og om vi gider i det hele taget. Det gider vi herregodt. Men vi mangler begge to Center for Organisering i hjernen, så det med at finde et forsamlingshus i Rønne....not gonna happen. Det kan lige gå i Kbh., men udover bygrænsen så stopper det organisatoriske overblik.

Derfor: Hvis du gerne vil hyre os..og vi kan lokkes...så er du selv nødt til at stå for at finde et lokale, og skrabe penge sammen. Vi er meget lidt sarte med omgivelserne, men der skal være et lærred og en projektor. Og et glas vand.

Skriv evt. til mig på:
annamette.fuhrmann@gmail.com - så vil vores manager sende din besked videre.....hvad? Ja selvfølgelig har vi en manager. Vi bliver også fragtet frem og tilbage i en limosine og vores hår sidder altid tæskegodt og vores røve er da i særdeleshed aldrig for store.


1 kommentar:

  1. Synes det er en herre god reklame for jeres foredrag, du der har lagt på bloggen og derfor får du hermed mine varmeste anbefalinger til Rønne, Næstved, Nakskov og omegn.

    Håber snart I kan pakke campingSvognen og drage på en ægte turné!

    SvarSlet