mandag den 27. februar 2012

Mig og så de andre

Jeg er sgu imponeret. I blogger og blogger og blogger. I ved hvem I er og I bliver goddam ved. Det synes jeg er sejt. Jeg ville ønske, at jeg hver eneste dag klikkede mig ind på min egen blog og bare skrev. Men hver morgen, når ungerne er afleveret, så skal jeg i gang med at arbejde. Og så tænker jeg det samme: "jeg gør det lige efter min frokost", "jeg gør det i min kaffepause", "jeg gør det i aften", "jeg gør det, når ungerne sover."

Hvorfor fanden skriver jeg ikke bare, når jeg tænker tanken?

Jeg kan da se på min bog, at jeg ikke decideret mangler ord. Jeg er ikke helt sikker på at det er mig der har skrevet det hele, men nogen siger det er.

Jeg ved fandme ikke hvad det er. Og det er egenligt også lige meget.

Nå. Men jeg kan da lige nu rapportere om, at jeg om meget kort tid begynder at blogge om at smide de sidste 10 kg jeg mangler at ryste af mig. Jeg viser billeder, deller, fedtprocenter og I får min træningsdagbog lige ned i kasketten. Nogle mennesker kan bare lade være med at spise chokolade og så løber de lidt on the side, men jeg skal have en krykstok og et heppekor og en, der fortæller mig nøjagtigt, hvor mange plader Salmiakki jeg må spise. Damen ved min side, er Anna Bogdanova og hun reklamerer med at man kan få baller som russiske kanonkugler, så ja-tak. To af dem. Men hun kan altså også noget ret fantastisk med ens hormoner og det er hvad jeg kan li'.

Jeg har lige fejret mit nye tiltag med en Snickers og fire skumfiduser fra Irma, fordi jeg er så glad for at jeg snart går i gang med spandex og dellemålere.




5 kommentarer:

  1. Jaaa. Giver du ikke lidt gode råd så?! :-) Jeg ku' sgu os' godt smide 10 kg... Eller 20...

    SvarSlet
  2. Du kan følge med på min blog? Så kan du se alle de dage der går hvor jeg heller ikke får blogget! Og det er ikke så få!

    Jeg har gået på gymnasiet med Anna, tror hun sparker røv for vildt, for nu at bruge et billedligt udtryk!

    SvarSlet
  3. Jo jeg kommer til at beskrive alt hvad jeg gør og hvad jeg spiser: En kollektiv fedtafbrænding om man vil ;-)

    Haha Stop det dog, hvad med om du bloggede i lige uger og mig i de ulige ;-)

    SvarSlet
  4. Hver gang jeg surmuler over, at jeg HELLER ikke får skrevet på min blog, fortæller min mand mig, at man kun skal skrive når man VIRKELIG har lyst og noget at sige. Ellers bliver det noget juks.
    Hmmm, måske han har ret - prøver i hvert fald at lytte til hans råd en gang imellem. Lysten er der, men får maks skrevet noget én gang om ugen... Og så er det vist i en god periode. Lysten og inspirationen er der, meeen så meget andet stritter imod...
    Glæder mig til den kollektive fedtafbrænding - måske den smitter ??

    SvarSlet
  5. Jeg er ved at være i mål med et 11-kg's vægttab - vil bare sige go-go-go, du kan pisse-hamrende godt, og jeg hepper med fra sidelinjen!!

    SvarSlet