onsdag den 4. juli 2012

Status på Længsler & Leverpostej

Bogen fiser afsted og sælger meget mere end jeg kunne have ønsket mig her en måneds tid efter udgivelsen. TAK, til alle jer der har købt den og TAK for alle de sindssyge mange kommentarer, mails og anmeldelser jeg har fået. Jeg er meget glad. Selvfølgelig er jeg glad, når den får gode anmeldelser, men det der betyder mere, er de tilkendegivelser fra alle de mødre rundt omkring, som skriver, at de nu selv vil gøre sig lidt mere umage med at finde en god vej for dem selv at gå på. At den har gjort en forskel på dem, som de kan mærke. Hvor er det fedt at høre!

Jeg er netop nu ved at planlægge foredrag efter sommerferien og jeg kan allerede godt sige, at der bliver et labert arrangement i Vejle. Og et tilsvarende i Kbh. Men jeg kender jo ikke mennesker overALT i DK, så hvis du kender et hyggeligt sted vi kan være med noget vin og noget hygge, så kommer jeg meget gerne forbi. Send mig en mail.

Udover det, så har Jeppe haft skidesyge i seks dage, Kasper har sidste dag i børnehaven, nogensinde-ever-again, på fredag og har bestilt 50 muffins.



8 kommentarer:

  1. Det er en f***king god bog. Fik min mand til at læse den også, og det har givet os et andet og hårdt tiltrængt udgangspunkt at diskutere vores egen situation ud fra. - Lidt mere humor og forståelse.

    SvarSlet
  2. Er der ikke nogle, der kan bage en portion muffind hver som tak for bogen og sparket bagi? Jeg står sgu gerne for den ene portion.... :-)
    Og hvad med Århus? pretty please? Vi skal da nok finde et hyggeligt sted og masser af vin. No probs. Jeg kommer!

    SvarSlet
  3. 50 muffins... hvem har dem på hylden.. jeg spørger bare... hvorfor ikke vandmelon og jordbær- (uden tilsat sukker!!!!)det er lidt hurtigere at komme om ved..
    Har endnu din bog til gode- men tager tilløb- da jeg ikke er sikker på at jeg har lyst til at se virkeligheden i øjnene :-)

    SvarSlet
  4. Ja du må da så meget forbi Århus , der er mange gode steder alt efter hvor mange lyttere du vil være sammen med :-) vil gerne være behjælpelig hvis det et :-) glædet mig vildt til at læse din bog !!!

    SvarSlet
  5. Jubiii at du kommer til Vejle - skriv (gerne) lige hvor og hvornår, så jeg kan begynde at glæde mig på den helt sikre måde:)

    Hilsen fra Vejle alias Anne

    SvarSlet
  6. Jeg glæder mig sådan til at modtage det eksemplar, jeg vandt her på din blog!? Gode hilsner fra Helle

    SvarSlet
  7. I låååååååååååååve you! Og jeg håber så meget at du får sparket røv i alle byer hid, did og alle vegne. Og du må altid sove hos mig :)
    Linker sgu lige til min give away, hvor man kan vinde et skønt eksemplar af din bog!
    http://onkelanne.blogspot.dk/2012/06/annamette-jeg-elsker-dig.html

    SvarSlet
  8. Tusind tak for en fantastisk bog. Den var så god at jeg blev nødt til at skrive et lille indlæg om den på min blog. Du kan se indlægget her hvis du har lyst: http://frkschmetterling.blogspot.dk/2012/07/lngsler-og-leverpostej.html

    Mange hilsner fra Tina.

    SvarSlet