torsdag den 2. august 2012

Call you maybe? Det tror jeg godt I kan regne med


6 kommentarer:

  1. super så mangler jeg bare et nr at ringe til !!

    SvarSlet
  2. Jeg synes der er en der flasher et nummer på et tidspunkt, måske vi skulle finde monoklen frem og se efter. Sig til hvis du finder det.

    SvarSlet
  3. Hold nu for h....... op en godtepose !!!

    SvarSlet
  4. Hahaha hvor er det sjovt! På den iøjenfaldende måde ;-)

    SvarSlet
  5. Jeg hiver nogen gange videoen frem, bare for at blive i lidt bedre humør - it works!
    Min kæreste derimod, er vist lidt intimideret af det.. Men altså, hvis han må se Miami Dolphins' version, så synes jeg at jeg er berettiget til lidt (meget) six-pack! :D

    SvarSlet
  6. Ok har nu set den både MED og UDEN briller - kan ikke se noget tlf.nummer - pis.

    Måske man skulle luge staudebedet iaften - det ser ud somom der gemmer sig spændende ting i det - hvem skulle nu have troet det??

    Mums. J.

    SvarSlet