tirsdag den 7. juli 2015

Livet med Kasper

"Moar, hvorfor er dig og far egentligt kendte?"
..Øøøhhh...
"Hvar', hvorfor er I det?"
Det er vi heller ikke.
"A-hvad, det er I da"
Nej ikke sådan rigtig kendte.
"Hallo, du sagde da selv at du havde krammet Basim"
Det er også rigtigt, han er mægtig sød.
"Ja, og er han ligesom ikke også mega kendt?"
Jo der er ret mange der ved hvem han er.
"Nå, der kan du selv se og far har ligesom selv været inde i Hvem Vil Være Millionær og VUNDET"
Ja, det er rigtigt, men derfor bliver man ikke nødvendigvis kendt.
"Aj, forstår du bare ingenting, hvis man ligesom er rig og har været i fjernsynet, så er man kendt, eller.....aj, okay så er far nok mere kendt end dig, du laver jo bare radio og sidder der og snakker hele dagen"
Jo, men der er nogle mennesker, der laver radio, som også er kendte.
"Hallo hvordan det, man kan jo ikke se jer?"

Nej, men så skriver aviserne og bladene om dem og så er der flere mennesker, der ser dem og på den måde, kan de blive kendte.
"Aj det tror jeg ikke på"
Det er skam rigtigt nok.
"Okay faktisk så tror jeg ikke du er kendt, for du har da i hvert fald IKKE mødt ham der fra I lagga muve a jagga"
Adam Levine, nej ham har jeg desværre aldrig mødt. Han er jo ret lækker.
"Aaaaad, hey du er kærester med far"
Ja, men derfor kan man da godt synes andre mænd er lækre.
"Nå"
Men jeg skal møde Basim senere i dag og Shaka Loveless.
"Basim og hvem?"
Shaka, ham med sangen "hvad er det for nooooooget"
"Du MISforstååååååååååed, ham kender jeg godt, hvad skal han?"
Han skal synge til koncerten. Klubben Live. Det kunne være sjovt, hvis du var med, så kunne du måske hilse på Basim.
"Det gider jeg i HVERT fald ikke, mormor har købt fiskefileter, som vi skal spise og du ved jeg kan godt få det sådan lidt, når jeg møder nye mennesker"
Hvordan?
"Ja, så bliver jeg sådan lidt nervøs"
Okay. Det synes jeg ikke lige jeg har lagt mærke til.
"Jo, det gør jeg, og nu gider jeg altså ikke snakke mere, jeg skal spille Minecraft"


 #barnsyvårsamtalen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar